عشق
عشق



عاشقانه

آنقدر مرا سرد کرد

از خودش

از عشق

که به جای دل بستن یخ بستم

روی احساسم پا نگذار لیز می خوری

بیا

بیا تو متن قصه های من

بیا بمون

بیا با دلی پر از غرور

بیا بخون

بخون از روزهای خوبی که گذشت

بخون از دل هایی که پر زدو رفت

بخون از سکوت دلم

سکوت دل بارون زده ی من

بخون از سکوت پرنده های عاشق

سکوتی پر از آه و حسرت

بخون از غم پرنده های مهاجر

پرنده هایی که مییون دو راهی غم و غربتند

بخون از قلب یخ زده ی من

قلبی پر از حسرت روزهای رفته

برای تنوع قسمتی از ترجمه ی شعر زیبای تایتانیک که میدونم خیلی ها دوست دارند می نویسم

 

EVERY NIGHAT IN MY DREAMS  I SEE YOU I FEEL YOU

هر شب در رویاهایم  تو را می بینم و احساس می کنم

that is how I know go on

و احساس میکنم تو هم همین احساس را داری

far across the distance and spaces between us

دوری،فاصله و فضا بین ماست

you have come to show you go on

و تو این را نشان دادی و ثابت کردی

never far wherever you on

نزدیک،دور، هر جا که هستی

I believe that the heart does go on

و من باور میکنم قلب می تواند برای این بتپد

once more you open the door

یک باره دیگر در را باز کن

and you are here in my heart

و دوباره در قلب من باش

and my heart wiill go on

و قلب من به هیجان خواهد آمد و خوشحال خواهد شد

love can touch us one time

ما میتوانیم یک باره دیگر عاشق باشیم

and last for a life time

و این عشق می تواند برای همیشه باشد

and nevar let go tiill we are gone

تا زمانی که نمردیم نمیگذاریم بمیرد

leaveed was when I Loved you

عشق زمانی بود که من تو را دوست داشتم

one true time I hold you

دوران صداقت،و من تو را داشتم

in my life we will always go on

در زندگی من،ما همیشه خواهیم تپید

never far wherever you are

نزدیک،دور،هر جایی که هستی

I believe that the heart dose go on

من باور دارم که قلب هایمان خواهد تپید

دردی به دل دارم

و زخمی به روح

از نیرگ دنیا گریزانم

زخم من از نیش زبان ها نیست

کاش کسی گوش شنوا داشت

درد من از تکرار دقیقه ها نیست

چقدر صبور باید بود؟

در خلوتگه خویش چون پروانه گرد شمع آب میشوم

درد من از  پروانه مردن نیست

دردم از بی وفایی است                                                             اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک, تصاویر رمانتیک, تصاویر عاشقانه و رمانتیک, جملات زیبای عاشقانه و رمانتیک, دختر و پسر رمانتیک, دختر و پسر عاشقان�

قصه گو بیا قصه ی عاشقی ام را

بر بال پرستو های مهاجر بنویس

قصه گو بیا قصه ی ویرانی ام را

بر حریر نازک ابر بهاری بنویس

بیا قصه ی لب های بسته ام

بر سکوت مرداب بنویس

بیا قصه ی دلتنگی ام را

بر سقوط یک قطره ی اشک بنویس

اسم تو،به روی دیوار های تبسم شکسته است

و باید دیوار ها شکسته را

با اشک گل سرخ پیوند زد

و دوباره اسمت را به روی دیوار های خنده نوشت

ولی این بار با گل شقایق

با گل همیشه عاشق

تا ماندگار بمانی

و قهقهه ای نتواند

شکوهت را بشکند

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید امید وار م خوشتان بیاید


 

ایمان

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس eman007.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جهان فوتبال
saman kocholo
عشق یک طرفه
تعامل
دیمیت
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

نفس........
سام ونرگس
صحنه ی خیالی
در خت تنها
جالب
داستان عاشقانه واقعی...... جالب
قایق
دلتنگی
بغض
عاشقم
زیباترین جملات عاشقانه
زیبا وجذاب
عاشقانه
.....برای عاشقان
داستان عاشقانه واقعی...... جالب
بهترین داستان های عاشقانه
نشانه های علاقه
زیباترین جملات عاشقانه

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 13365
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1